Skip Beat!

Skip Beat!

スキップ・ビート!


Előzmények:

A Nakamura Yoshiki által alkotott Skip Beat! című shoujo manga 2002-ben indult útjára. Olyan nagy sikert aratott, hogy pár fejezet megjelenése után kiadtak hozzá egy drama CD-t, amitől már csak néhány lépés volt az anime, ami most 2008-ban látott napvilágot.

A történetről:

Mogami Kyoko egy átlagos szegény lány, aki Tokióba költözött gyerekkori barátjával (és egyben szerelmével is) Fuwa Shotaro-val, aki sztárrá akart válni. Shotaro-nak ez sikerült is, hiszen egyre több lány bálványozza és zenei karrierje is beindult. Kyoko eközben több munkahelyen is dolgozik, hogy ki tudja fizetni drága lakása lakbérét, mivel Sho-chan néha-néha visszatér hozzá. Ez Kyoko-nak bőven elég, hiszen hogyha már ő nem lehet hercegnő, akkor legalább a hercegével együtt élhet. Mindent megtesz a fiúért, de véletlenül meghallja, hogy Sho-chan mit is gondol róla igazán. Csak egy cselédnek tartja a lányt, akit azért vitt magával Tokióba, hogy legyen kinek főznie, mosnia rá. Kyoko természetesen megharagszik a fiúra, aki csúnyán elbánt vele és elhatározza, hogy ő is híres japán “idol” lesz. Ezért mindent meg is tesz, még egy nagy átalakuláson is átmegy. Vajon sikerül Kyoko-nak is sztárrá válnia? Ezt megtudjátok, ha megnézitek ezt a szórakoztató kis animét.

Kivitelezés:

A grafika átlagosnak mondható, nem az a túlcsicsázott fajta, de szerintem pont így van ez jól. A zenék is átlagos j-pop számok, de megszerethetőek. A szinkronszínészeket is jól eltalálták, hiszen Sho-chan hangja Miyano Mamoru, aki hozza formáját, mint mindig. Összegezve egy jó kis shoujo animét raktak össze a készítők, ahol bekukkanthatunk a japán sztárok életébe és lassan rájövünk, hogy nem mindenki az, akinek mutatja magát.

Forrás: AnimeAddicts

Ahogy befejeztem a Vampire Knightot kezdtem keresni egy másik/új animét amit még nem láttam. Más kategóriában keresgéltem ami hozzám közelebb áll. Ekkor találtam rá a Skip Beat!-re. 🙂 Tetszett a történet és a rajzolás ezért elkezdtem nézni. Kíváncsi leszek az utolsó (25.) részre de sajnálni is fogom, hogy vége lesz. Mindig így vagyok azokkal az animékkel amik nagyon megtetszenek. 😦 🙂

Nos, megnéztem és szomorú vagyok. Hogy miért? Mert a 25. rész nagyon lezáratlan maradt. De állítólag jön a folytatás. *-* Kicsit igyekezhetnének vele…türelmetlenül várom, hogy mi történik a történtek után. Nem árulok el semmit, mert legyen meglepetés azoknak akik még nem látták. 😉 😛

  1. Ezt egyszer én is szeretném megnézni.

  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás